fazla naz aşık usandırır

veya bir sevgili edinin tabiki bunu yapabilirseniz...naz yapip yapmadigini sikinizle yanina yaklasinca anlarsiniz...kalkmiyorsa bilin ki ask artik usandirmis*

2012 londra olimpiyatları

çekiç gülle atma müsabakaları bizim için cennet olacak etkinliktir.

kalbim acıdı

kalbi olmayanların asla tadamayacakları kalb-i bir durum...

21 aralık 2012

türkiye saatiyle kopması gereken kıyamet kopmayınca gözler amerika kıtasına çevrilmiş durumda. ama amerika kıtasında da asayiş berkemal.

ilhan erşahin

profesyonel müzik hayatına 19 yaşında başlamış olmasına rağmen şu an çok başarılı bir saksafon sanatçısı. new york'ta yaşıyor uzun yıllardır. isviçre'de doğup büyümüş olmasına rağmen türkiye'ye de gelir gider caz adına güzel işler yapar.

ankaralı beylerin genellikle aşk yaşamaya uygun olması

horizonmersin

siyasi duyarlılığa sahip, samimi yazar.

ayı sözlük itiraf

itiraf ediyorum; libidolarım yetersizmiş; çok zoruma gitti..

25 nisan 2015 nepal depremi

günün en acı haberidir. katmandu yakınlarında 7.9 magnitute şiddetinde gerçekleşmiş depremdir. ölü sayısının onbinleri bulabileceği yabancı ajanslar tarafından dile getirilmektedir. himalayan sıra dağlarındaki dağcılar yardım mesajı göndermektedir. dağ yolları yerle bir olmuş, devasa buz kütleleri çığ olarak düşmüştür. katmandudaki tarihi kule içerisinde 200 insan varken komple çökerek tuzla buz olmuştur. ayrıca hindistan düzlüklerinde de yıkım haberleri ajanslara düşmüştür. allah yardımcıları olsun.

emperyalizm

moleskine

bu sözlük fakir midir nedir anlamadım gitti. insan böyle meşhur bir defter, organizer ya da her ne boksa şeyin başlığını açmaz mı... bahsettiğim defter boy boy, sizi öpsün atlı kovboy. bu gece cidden jöle kıvamındayım. her neyse; moleskine iyi bir defter olmasının yanı sıra abartılacak kadar da kaliteli değildir. belli bir kesim tarafından tanrı muamelesi görmüştür bir dönem. şimdilerde daha cicileri çıktı. ayrıca fakirler gelsin moleskine dağıtıyorum demek isterdim ama ben de fakirim lan, sizden fakirim. kardeşimin ilkokul 3 defterlerini kullanıyorum.